Deze vraag stel ik mezelf al een aardig tijdje en dat er invloed is wist ik wel; alleen kon ik het zelf niet testen en niet aangeven hoe groot deze invloed op dit moment is. Totdat ik een paar weken geleden een nieuwe andere site...

Steeds meer bedrijven bloggen over eigen ideeën, visie en over de eigen markt met als doel meer bekendheid, PR en marketing. Het schrijven van artikelen in een blog is een van de marketing methoden met de laagste kosten en kunnen zeer veel waarde geven. Waarom een...

De belangrijkste reden van mensen om Facebook (steeds meer) te blijven gebruiken is zijn de updates in het nieuwsoverzicht. Het doel van Facebook is altijd geweest om in het nieuwsoverzicht de berichten te laten zien die ze daar ook willen zien. Als jij updates ziet...

Voor Facebook pagina beheerders zijn er weer een paar nieuwe mogelijkheden toegevoegd om een update (en reacties) te plaatsen op deze pagina.   Reageren als persoon of als pagina op een bericht Soms is het handig om als pagina ergens op te reageren, of het nu op een...

Facebook Marketing en cijfers Nederland Als Facebook niet zo groot zou zijn in de wereld zou niemand zich zo druk maken om een onderzoekje of een nieuwe bekendmaking van cijfers. Facebook marketing gaat over het bereiken van (doel)groepen en je wilt van te voren wel graag...

Er wordt veel geschreven over LinkedIn; hoe je het LinkedIn profiel kunt aanpassen om beter gevonden te worden, hoe je contacten kunt uitnodigen, wat je als bedrijf met LinkedIn kunt doen en andere LinkedIn tips. Ik ben dus benieuwd of je deze dingen ook weet...

Facebook start met de uitrol van Atlas, een dienst waarmee gebruikers op meerdere apparaten gevolgd kunnen worden om advertenties te kunnen plaatsen. Is dit een goede of slechte ontwikkeling? Uitleg, ontwikkelingen en toekomst is op z'n plaats. Adverteren via Facebook was altijd al een goede optie...

Berichtje? Prima..