Facebook kent twee procedures voor het aanpassen van de naam op Facebook, voor pagina's met minder dan 200 likes en voor pagina's met meer dan 200 likes. Beide procedures beschrijf ik hieronder. In dit artikel gaat het om de naam van de pagina, een artikel over...

Sinds kort laat Facebook bij het delen van een link op het social media netwerk een link naar de (Facebook) auteur informatie zien, handig voor meer bereik en interactie zoals vragen en opmerkingen. Je moet wel een aantal zaken op de website goed hebben ingesteld...

Facebook en Twitter zijn twee totaal verschillende social media netwerken. Zoals jullie weten ben ik geen fan van het automatisch doorplaatsen van berichten naar verschillende platformen. Door de enorme hoeveelheid informatie (wat steeds meer gaat worden) is het vooral belangrijk om op te vallen met relevante...

Klopt het dat veel pagina's slechts een organisch bereik van 2 tot 10 % hebben op Facebook? Is het nog mogelijk om je eigen Facebook fans te bereiken zonder te adverteren? Op het internet kun je hier genoeg over lezen en in menig presentatie over...

Het bereik van je Facebook berichten van je pagina wordt bepaald door de verschillende factoren van de Facebook EdgeRank. Alle factoren die je ook terug ziet in de statistieken van de Facebook berichten zijn belangrijk voor het bereik van je Facebook updates; likes, reacties, shares,...

Facebook zet het mes in de Facebook like box! Vanaf 23 juni 2015 is de oude format niet meer te gebruiken op je website en moet worden vervangen door de Facebook Page plugin. En met de nieuwe plugin komen er ook een paar nieuwe opties. Waarom...

Berichtje? Prima..