30 jul Nieuwe mogelijkheden met betaalde updates op Linkedin
Linkedin is bezig om Sponsored Updates uit te rollen voor bedrijfspagina’s op Linkedin. Dit kan een goede optie zijn om heel gericht (door te targetten) een bepaalde doelgroep te benaderen. Linkedin heeft een aantal video’s geplaatst met een complete uitleg hierover.
Betaalde updates op Linkedin, hoe werkt dat?
[youtube id=”oCkCmZQYRgo” width=”600″ height=”350″ autoplay=”no” api_params=”” class=””]
Starten met betaalde updates op Linkedin
[youtube id=”FyBL5uB6_d4″ width=”600″ height=”350″ autoplay=”no” api_params=”” class=””]
Opties van betaalde updates
[youtube id=”AshIo5pl9Mg” width=”600″ height=”350″ autoplay=”no” api_params=”” class=””]
Doelgroep bepalen bij betaalde updates op Linkedin
[youtube id=”WW4LhFHJHP8″ width=”600″ height=”350″ autoplay=”no” api_params=”” class=””]
Wijzigingen maken in betaalde updates campagnes
[youtube id=”Y3Rf-dGd2qQ” width=”600″ height=”350″ autoplay=”no” api_params=”” class=””]
Resultaten bekijken van de Linkedin campagne
[youtube id=”Xb6igsKobNI” width=”600″ height=”350″ autoplay=”no” api_params=”” class=””]
- AI en tekst schrijven.. wat zijn de mogelijkheden? - 8 december 2022
- Zakelijk TikTok inzetten, een goed idee voor bedrijven? - 21 november 2022
- Wat maakt TikTok zo anders dan andere sociale media? - 17 november 2022